Sterke
kanten
|
Zwakke
kanten
|
De leraar is sterk in het begeleiden van de
leerlingen als individu.
|
De visie wordt beschreven als ambitie waardoor het
niet altijd duidelijk is of we al iets doen of juist datgene nog moeten
bewerkstelligen?
|
De klassengrootte is klein, waardoor de docent veel
tijd heeft voor begeleiding.
|
De toetsing van de school is tot dusver onvoldoende
gebleken, aangezien er een groot verschil is tussen de SE en CE.
|
We hebben veel expertise binnen de schoolmuren.
|
De locatie is voor veel leerlingen en docenten niet
uitnodigend genoeg om tot leren te komen.
|
De verschillende manieren van toetsing sluit aan
bij de vraag van de leerling.
|
De materialen die we leerlingen kunnen aanbieden
zijn niet afdoende.
Bijvoorbeeld de gymzalen. De zaal is erg verouderd
en de kleedkamers zijn heel erg oud.
|
Er is oog voor de verschillen van de leerlingen.
Hierdoor zijn er mogelijkheden waarin de leerling meer tijd krijgt om zich te
ontplooien. (2D jaar, of VIP traject)
|
De uitstraling van de school naar buiten is zeer
negatief te noemen. Echter is daar ook een verschil in. De collega scholen
zijn positief, maar de naam blijft slecht bij de mensen uit de regio.
|
Totaal aantal pageviews
maandag 26 maart 2012
Sterkte zwakte analyse
Bij deze de tabel met de stekten en zwakten. Deze kunnen in een eerder geplaatst bericht worden gezien in een spinnenweb.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten